måndag 21 november 2011

Nåldynan

Idag var jag och tog ett PK-prov för att få reda på mitt värde. Jag låg på alldeles för högt värde, 7,5 för att vara exakt. Så nu blir det uppehåll med waranet i ett par dagar så får vi se om det går ner till en mer acceptabel nivå. Saken är den att jag har ju fått nya mediciner som påverkar hur jag upptar warandosen. Är alldeles skakis nu eftersom jag har fått världens blåmärke i armvecket efter dagens provtagning. Men inget blod i urin eller poo-poot, ej heller yrsel eller att jag känner mig frusen. Så det är ju bra. Tur att jag ska till sjukhuset imorgon, för att ta nya prover förvisso, men då kanske de kan passa på att kolla in min arm. Om jag bör oroa mig eller så.





Som ni kanske förstår så är jag helt uppslukad av mina egna tankar och nojor just nu. Det är snart första advent, folk fyller år, Jonathan Johansson spelar på torsdag och jag ska jobba igen på onsdag men allt jag kan tänka på är: vad fan är det som händer??


Jag önskar mig verkligen inget annat än att få vara frisk y'all.
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar