söndag 13 november 2011

Join the bandwagon

För er som är lite ledsna över att inte kunna följa med mig och se Jonathan Johanssons spelning den 24 november (det borde ni vara) kan alltid trösta er med Gimmeindies ljudupptagning från spelningen i fredags. Ni hör den här.


När jag ändå är igång och ger er musiktips: 
Den här var med i det senaste avsnittet av American Horror Story. Jag och Violet har tydligen samma musiksmak. Lights on kommer jag definitivt hålla öronen öppna efter framöver.


Jag vet att jag är sist på bollen nu, men Lalehs version av Eva Dahlgrens "Ängeln i rummet" kan vara den vackraste och lyckligaste trudelutten jag vet just nu. Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta på den här högt och yla med. Helt klart (så mycket) bättre än originalet om ni frågar mig.


Och förresten, ni kan aldrig gissa hur mycket jag ser fram emot den här filmen:

Jag vet, det är väldigt mycket Snövit i omlopp nu. Faktum är att det kommer släppas två filmer om henne nästa år, denna och Mirror, Mirror med Julia Roberts som den onda drottningen. Men om ni kollat in trailern till Snow White and the huntsman så fattar ni nog vilken grym film det verkar vara. Charlize är hur bra som helst som überbitch. Team Evil Queen! Och Chris...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar