tisdag 29 november 2011

11 veckor senare




Efter 11 veckors slit, två gånger i veckan (förra veckan blev det ju bara en gång, därför räknar jag det som 11) fick jag hämta ut min belöning på Sats idag. And all I got was this ugly cap.


Seriöst, vad ska jag med den till? Jag ville ju verkligen ha en vattenflaska dammit! Mer användbart. Snacka om ovärt.


Skoja bara, jag har ju börjat märka lite resultat efter några veckors träning. Mitt flås är mycket bättre. Idag klarade jag av hela Afropasset utan att bli yr av utmattning, jag orkar springa kortare sträckor (till tåg och buss alltså) och jag har mer energi. Med viss modifikation. Känner mig starkare helt enkelt. Självklart så är min allmänna hälsotillstånd fortfarande under all kritik men nu känner jag iaf att jag åtminstone backat två steg från graven istället för att stå mitt i den. Det kallas babysteps mina vänner. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar