onsdag 30 november 2011

Dear Santa and his little helpers

I och med att julen börjar närma sig så är det inte helt fel av mig att lägga upp en önskelista, med inspiration från Gaby. Tomten, jag tycker faktiskt att jag har varit löjligt snäll i år, som alltid skulle jag rentav vilja påstå! Förutom att få vara frisk förtjänar jag faktiskt lite schyssta klappar under min gran. Såväl mjuka som hårda. Behold, min önskelista!


Hanna top från Three Little Words. 129 kr hos Nelly, storlek M. Riktigt snygg bastopp. Vill gärna ha den i både vitt och svart.
Kérastase Ciment Thermique. Finns hos lookfantastic.com för ca 178 kr.
Jag behöver verkligen göra något åt mitt tråkhår och med denna lock/plattång är möjligheterna oändliga. Önskar den gärna ihop med den värmeskyddande krämen från ovan. Björn Axén Straight & Curl, ca 799 kr.
Klänning från Zara, 699 kr. Storlek L. Behöver jag ens ge er en anledning? Ge mig den nu!!

Childhood-armband. Finns Hos Doc Morris-apoteken för hundralappen. 
Supersöt och bra julklapp och så jag! Om jag inte får den så lovar jag att kommer köpa den själv.
Väska från Lindex. Kommer in vecka 49 och kostar 149 kr. Craaaviiingzzz och sånt.
Halsband från Dogeared. Finns hos kyssjohanna.se, för 599 kr. Kommer förmodligen inte köpa den själv men jag vill gärna ha den, så.. *hink-hink*
Mörka lack är så min grej. OPI, Sibirian Nights. Ca 119 kr hos lookfantastic.com
Älskar denna ansiktstvätt men nu är min slut sen länge. Dryg och hur bra som helst. Dermalogica Special Cleansing Gel, ca 212 kr hos lookfantastic.com


Klocka från Ur och Penn, 298 kr. (Tidigare kostade den 498 kr, så skynda fynda!)


Buffy-boxen, 799 kr på cdon.com. Vampyr-älskaren i mig gör volter. 


Tröja från Nelly. Storlek M, 299 kr. Den här vill jag verkligen, verkligen, VERKLIGEN ha.


Presentkort på diverse inredningsaffärer såsom Indiska, IKEA o.d. mottages också varmt. Happy hunting everyone!

1 kommentar:

  1. hehe jag ska uppdatera min önskelista med mer saker, jag har ju önskat mig det där halsbandet ett bra tag. Kommer nog få köpa den själv, eller vem vet jag kanske får den i alla hjärtan? HAHAHA ellerhuur! :)

    SvaraRadera