söndag 13 november 2011

Söndagsmys

Idag var en riktigt mysig dag. Passade på att träna med Gaby när man ändå hade permission men kunde inte ta ut mig fullt. Känner mig lite hängig. Kan bero på att jag umgåtts med mamma som varit dunderförkyld i helgen eller att min kropp har börjat trilskas lite utan Imurelet. Men det gick bra ändå.


Gick sedan förbi Ica Maxi för att handla lite gott inför min planerade soffkväll. Älskar att knata runt planlöst i stormarknader. Alla dessa valmöjligheter! Jag är ju ett barn av Konsum, som är den enda affär som finns där jag bor, så jag tycker rentav att det är m y s i g t att gå runt i mataffärer. Hur sjukt? Iallafall, när jag gick runt i min lovebubble på Ica hittade jag Renée Voltaire-produkter bland deras hälsohylla och lyckan var total. Dessa två burkar fick följa med mig hem.




Ren kokosolja och mandelsmör. Tydligen har kokosoljan flera bra funktioner. Man kan steka i den, men även ha på mackan istället för margarin, ha i håret (tror mitt svintohår kommer älska det) eller smörja in sig med den. Hursom så luktar den himmelskt. Var tvungen att öppna den när jag kom hem och efter det går jag och sniffat i burken titt som tätt. Mandelsmöret kan man ha på mackan, till vaniljglassen eller smoothien. Blir nog bra det här tror jag. Alltid kul att prova på nåt nytt.


Sedan tittade jag på senate avsnittet av New Girl och American Horror Story. Kommer garanterat drömma mardrömmar om Piggy Man och döda grungepojkar. Ska nu titta på Once upon a time för att försöka råda bot på det tillsammans med en stor kopp te. Vad den serien handlar om? Tja, sagofigurer som är fast i vår tid utan lyckliga slut. Inga konstigheter.


Prince Charming och Snow White. Jag är en sucker för sånt här!
Vad har ni för er denna söndagkväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar