torsdag 17 november 2011

Don't be drag just be a queen

När man plötsligt slås av instinkten av att ens handlingar inte lett en på rätt väg. När man inser att man bara har sig själv att skylla.
*ka-pow!*
*bam!*


Rakt upp i solar plexus. Men det är så about fucking time att jag vaknar upp. Även om det inte är kul att inse att man hade fel och alla andra runtomkring ba "det är ju vad jag har sagt hela tiden". Jaja. Jag behöver inte höra det, det räcker väl med att jag medger att mitt sätt inte var det bästa.

Det är dags för mig att sluta vara sån fegis hela tiden och ta tag i mitt liv som bara glider mig ur händerna. Jag är ju det bästa som nånsin kommer hända mig. Det är på tiden att jag börjar behandla mig själv därefter. Ja, det här är mitt kärleksmanifest till mig själv för jag behöver bli påmind om det. Jag behöver påminna mig själv om min egen förträfflighet som jag så ofta glömmer bort för att jag alltid låter andra trampa på mig och för att jag tror att alla andra alltid vet bättre. Men jag är inget offer, inget barn eller korkat våp. I'm a grown ass woman som förtjänar så jäkla mycket gott här i livet för att jag är BRA, har en massa att erbjuda och är SNÄLL på riktigt!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. oh yes you are! Dags att ta tag i livet! :)

    SvaraRadera
  2. så sanna ord, du är allt detta min fina vän! go go go you!

    SvaraRadera