onsdag 9 november 2011

Tråkman



Så nu är man på plats på sjukhuset igen och bara väntar. På morgondagen, på alla provtagningar och läkarbesked. Tills dess får jag ligga här i sängen och tråka. Seriöst, varför ville de att jag skulle komma idag? Hade det inte varit bättre att komma imorgon innan ronden? Varför ska jag vara här och ta upp en massa plats när de ändå inte kan göra något idag? Här blir jag uppassad och jag vill bara dö för jag känner mig inte ens sjuk! Jag har inte feber, ingenting. Inte ens ont i nån liten led. (Sjukt ovanligt för att vara jag btw. Men jag klagar inte!) Alla här är gamla och skröpliga och jag är bara... Trött. Så fruktansvärt trött. Har redan sovit middag så tjena att jag kommer sova bra i natt.

Nu är det verkligen bäst för dom att de har något bra att komma med. Annars kommer jag sluta med alla mina mediciner i ren protest. Pallar verkligen inte mer. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar