onsdag 9 november 2011

111109

I måndags fick jag ett brev från sjukhuset där de berättade om vilken tid de vill att jag infinner mig där, vad jag borde ta med mig osv. Jag bara skummade igenom brevet snabbt men när jag läste igenom det igen igår kväll fastnade denna rad:


Det enda jag kan tänka på är att jag inte vill vara där i fem dagar för jag vill inte vara borta från jobbet och framför allt, jag vill verkligen gå på morgondagens Afropass! Jag har bara tränat en gång den här veckan och jag skulle behöva gå en gång till den här veckan för att vara nöjd. Om jag är där i fem dagar så kommer jag ju bli slapp och slö. Som jag nämnt tidigare så är det dessutom skittråkigt att ligga på sjukhus.

Hoppas  verkligen att detta är en grov överskattning. Jag återkommer med mer info. Annars är ni mer än välkomna att hälsa på mig på sjukhuset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar