tisdag 1 november 2011

Put the changes on me

Varför har ingen talat om för mig tidigare hur sinnesgott det är med sojamjölk? Va??
Nu köpte jag iofs en sötad variant att ha till smoothies men shit pommes, det här kommer jag nog ha till mina frukostflingor framöver. Är ju ett fan av den gräddiga smaken. Bye bye laktosfri mjölk.

Hur gott?
På tal om smoothies, den här hittade jag på Cissi Wallins blogg, en smaskig chokladvariant. Till den behövs:

Sojamjölk
1 banan
1 (ekologiskt) ägg
En liten näve hallon <----- Jag hade inga hallon så jag tog frusna blåbär
Några matskedar kakao

Mixa

Jag hade i två matskedar kakao och jag tyckte nästan det blev för mycket. Nästa gång blir det mindre. Men det var riktigt gott och mättande. Perfekt nu inför kommande afropass om ca 2 timmar. Efter träningen ska jag inventera till sent, för att sedan åka hem, lägga mig och gå upp tidigt för att jobba hela dagen i morgon. Känns sådär nu när min sovrytm är åt helskotta. Jag ligger och vrider och vänder mig och har så svårt för att sova, fast jag är trött som ett as jämnt och ständigt. Jag kanske är stressad. Men över vad?
Hmm. Tål att funderas över.

Ha en bra tisdag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar