tisdag 8 november 2011

Lite Proactive hitåt tack

Idag var jag på mitt livs första ansiktsbehandling på salong. Kan lova er att jag ser ut därefter också. Jag kom ut med en len och strålande hy.... full av lysande, röda finnar och röd näsa. Känner mig så snygg just nu, verkligen. Men det ska väl lägga sig om nån dag hoppas jag. Sen fick jag även brynen plockade och dom är jag riktigt nöjd med! De få gånger jag låtit någon annan göra det så har dom oftast blivit för tunna men nu är dom perfekta. Kan behövas för att kompensera för resten av pizzanyllet. Så för att inte skrämma bort er får ni istället en bild på en riktigt stilig människa.

Bild på Jonathan lånad härifrån.
Nu är biljetten köpt till spelningen den 24 november. Förlåt för att jag tjatar, men det kommer bli superawesome! Sist jag var på en spelning var när Hurts spelade på Berns i mars. Alldeles för länge sedan alltså.

Nu är jag på väg till mitt älskade afropass. Trots acnebomben. Vad har ni för er idag?
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar