söndag 2 oktober 2011

"Still got me mates and a roof over me head".

Idag avrundade jag och tjejerna denna jobbarhelg med lite bio och fika i Kista Centrum. Riktigt trevligt att göra något efter jobbet och inte bara åka direkt hem som jag ju så ofta gör. Vi bestämde oss för att se What's your number? med Chris Evans och Anna Farris. Den var ungefär vad man förväntar sig av en chickflick med undantag för vissa asgarv. Som denna scen:


Och för att få vara lite fjortis, jag vill ha barn med Chris Evans. Bara så att ni vet. Början av filmen inleddes med en naken Chris sånär på en liten handduk som täckte härligheten. Bara det var lätt värt sin biobiljett.

Och hur har det gått med GI:n kanske ni undrar?
Nja, i och med att jag fuskade med bullen och colan i veckan så sprack allt i fredags då jag började äta lite godis. Sen fortsatte det igår och idag tillsammans med cola. Man kan ju inte gå på bio utan godis. Men aja, bara att ta nya tag nästa vecka. Mitt huvudmål kommer vara att skippa godiset i vardagen och låta bli att äta bröd på morgonen så mycket jag bara kan.



Visste ni förresten att Cloetta har släppt en ny Centersmak? Jupp, med kokosflingor. Ni förstår väl att jag omöjligt kunde motstå det? Var bara tvungen att prova.
Men som sagt, ny vecka, nya tag. Plus att fina Nina gav mig en GI-bok som jag tänkte läsa som godnattsaga och som förhoppningsvis kan inspirera mig.
Cheerio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar