måndag 24 oktober 2011

Måndag hela veckan

Så var det måndag igen. Jag är så lagom glad just nu för jag är så trött att jag mår illa och då har jag ändå sovit lagom länge. Ständigt denna trötthet. Det är allt jag är numera. Min lägenhet är en svinstia (enligt mina pedantiska mått, så den är nog helt ok enligt de allra flesta) för att jag är för trött för att städa, kylen är praktiskt taget tom och mitt lönebesked är inte kul den här månaden. Och jo, jag är småstel hela tiden. Det börjas nu alltså. Idag är det ännu en jobbardag kvar efter helgen och i morgon är jag ledig. Då ska jag försöka tvätta kläder, städa, träna och försöka ordna lite andra saker. Förlåt för mitt tråkiga, gnälliga inlägg. Det jag vill säga med allt är att jag skulle behöva någon som kommer och styr upp mitt liv lite. Då mår kontrollfreaket i mig som allra bäst, när jag har allt strukturerat framför mig.



Idag är jag Cartman och livet är Kyle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar