onsdag 19 oktober 2011

111019

Är nervös, har ont i magen och ångest fast jag egentligen inte har anledning för det. Vet varken in eller ut just nu. Hmmm. Jag återkommer lite senare, nu väntar en körlektion.


Update:
Idag var jag sjukt nära på krocka. Men innan ni börjar spekulera vill jag bara påpeka att det inte var mitt fel. Vi hade kört ute på landsväg och var på väg tillbaka till stan. När vi börjar närma oss stadsgränsen kommer en mötande bil. Precis när vi nästan möts kommer det en bil bakom den, från ingenstans och kör om den!! Jag lovar, det handlade om millimeter från att vi krockade. Tur att min lärare hann agera blixtsnabbt och tryckte nästan bromsen genom golvet. När vi sedan hämtat andan och började köra igen såg vi att polisen var bakom omköraren hack i häl. Jag var alldeles skakis efteråt.


Iallafall, sen började jag och min körlärare prata om den kommande uppkörningen och vi var båda överens om att tidsplaneringen inte håller. Jag känner mig inte redo. Så vi bokade om allt och nu ska det bli av i januari istället. Och jag känner mig redan mycket lugnare. Jag ska absolut inte stressa fram något utan jag ska göra provet när jag känner att jag kan. Det gör jag inte nu. Jag tror det här kommer bli kanonbra. Självklart vill jag ha körkortet så snart som möjligt men det vore verkligen puckat av mig att göra provet bara för att.


Här får ni förresten en bild på helgens outfit. Jag var så jävla snygg att det var tvunget att förevigas.





Alive and kicking och med silvertröjan på. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar