onsdag 26 oktober 2011

Go shorty, it's your birthday

Idag är ingen vanlig dag för idag fyller den här sköna bönan år:





Älskar den här bilden så mycket!



Happy birthday to ya! Grattis igen världens bästa Gaby!
Tillsammans med Nina och Marléne firade vi henne med en AW på O'leary's. Riktigt trevligt och välbehövligt. Man mår ju alltid så himla bra efteråt efter att ha fått hänga med lite sköna människor. Efter maten slank vi in på Lindex där det shoppades billigt nagellack, halva priset på nån serie från Maybelline vars ursprungspris var 29.90. Nagellacksgalningen i mig gick bananas och efter mycket velande kom jag hem med följande kulörter:


In to darkness much? Nu gäller det bara att välja en av dessa inför imorgon.

1 kommentar:

  1. hahahahahah!! Har jag sett den där bilden tidigare? Jag blev helt chockad, hahahaha :) Tack för min fina present! Tack för att du alltid finns där för mig min finaste bästaste vän <3

    SvaraRadera