tisdag 4 oktober 2011

Dinner ain't got shit on midnight munchies

Idag är det den tiden på månaden. Äh, orka slänga ur sig nåt så krystat. Jag har mens nu, ok? MÄäääÄÄÄns. Därför kände jag mig likgiltig inför allt och var galet sötsugen igår, det är jag faktiskt fortfarande idag. Det blev att trycka i sig en vaniljfylld munk och den var riktigt smarrig. De hade ett "tag 3 och betala 20 kr"-erbjudande på sina munkar och bullar på Konsum så jag köpte faktiskt två munkar och ett weinerbröd, men dom andra två lurade jag i min bror att äta. Så jag var typ lite duktig för jag hade lätt kunna trycka i mig alla tre. Inga problem.


Idag hade jag en dubbel körlektion på förmiddagen och den gick väl helt ok ändå. Jag förstår ju all information läraren ger mig, det handlar bara om att få det till handling också. Nu är jag på väg hem för att hämta träningsväskan för att sedan köra ett Afropass. Är inte ett dugg sugen men jag måste för jag kommer inte ha tid senare i veckan. Ni vet ju att jag älskar Afro, men det är svårt att hitta glädjen när man är svullen om magen och har ont och blöder som en stucken gris. Fräscht. Vill bara äta en massa gottigt (läs, onyttigt) och kolla på tv i mjukisbyxor. Idag är det ju kanelbullens dag också...


Skitstart på min GI vecka. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar