fredag 21 oktober 2011

I wanna have your babies

Du vet att du har alldeles för mycket tid över när du hinner göra en lista över vilka du skulle vilja göra barn med. Ooops, jag menade ha barn med såklart. Min lista ser iaf ut som följande:












Ok, här skäms jag nästan men ärligt talat; han spelar Eric Northman, den sexigaste jäveln i TV-rutan just nu så det går inte att låta bli. Men den jag skäms mest över är....


!!! Jag vet! Men jag ÄLSKAR hur han sportar skägget. I vanliga fall tål jag honom inte som skådis men jag kan inte låta bli att tycka att han är riktigt fiiiiiine i nya Jesus-looken.


Jag behöver hjälp.

5 kommentarer:

  1. Jag bara nickade efter varje bild men när jag kom längst ner så fastna jag så i nicken att jag nästan fick nackspärr!! OMG LESLIE JAG ÄR I CHOCK!!!! What's wrong with you? ;)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHHAHAHAHAHHAAH!!! Skulle ALDRIG i hela mitt liv kunnat gissa att du tyckte om Ashton!!! hahaha
    Nice ;)
    ps: du glömde mark!

    SvaraRadera
  3. Mkt bra smak har du!! :) och du... Jag tycker också att Ashton är het i skägg och långt hår. Geeee miiiiig!! Haha :)

    SvaraRadera
  4. ps, har du inte glömt Chris Evans?

    SvaraRadera
  5. Gaby; Hehehe, nej jag glömde inte min blivande babydaddy nr 1, det var bara bildlänken som var mupp. Men nu ska det vara fixat.

    SvaraRadera