lördag 15 oktober 2011

Det här säger lite om min mognadsnivå



Bajsabröd.
Jag vet att det är långsökt men jag läser det alltid så när jag är inne på Konsum.

Just nu försöker jag läsa körkortsboken. Har bara plöjt igenom ca 1/3 av den och får panik av två anledningar. (Att jag inte kommit längre kan bero på att jag konstant kastar ett getöga på Milan - Palermo-matchen. Alla Zlatan-haters därute borde se den för en tankeställare och hör sen!) Dels för att inget fastnar men också för att den påminner om att det är så jäkla mycket faror därute. Jag har alltid varit medveten om det, därav min sena körningsdebut men nu är det inte långt kvar till uppkörningen och jag har ångest och kommer snart börja hyperventilera för jag börjar bli rädd. Fan.

Vad har ni för er denna helg?
Jag hade tusen ggr hellre varit ute nu och druckit öl och dansat mig trött. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar