måndag 10 oktober 2011

111010

Idag hade jag en katastrofkörlektion. Ju mer klockan tickade på, desto sämre gick det. Precis allt gick åt fanders! Jag kom i för hög fart, hade usel planering, tunnelseende och hamnade i fel fil. Den där jävla döda vinkeln ska vi inte ens prata om. Kata-fucking-strof helt enkelt. Känner mig smått knäckt nu men samtidigt vet jag att det kan bli såhär. Å andra sidan är det inte långt kvar till uppkörningen och jag känner mig superusel. Fattades bara att körläraren skulle slå mig med sitt anteckningsblock. Det hade jag gjort iaf.




Så jag kom hem och grät en skvätt av ren frustration. Jag fattar ju vad jag gör för fel, jag har alltid svar på tal när körläraren stannar mig och frågar vad jag gör för fel. Men jag fick bara inte in det idag. Sen pratade jag med min förståndige bror och lugnade ner mig lite. Jag får ta det för vad det är. Kan jag inte så måste jag ta fler körlektioner. Så enkelt är det. Vi får väl se efter morgondagens körlektioner då jag kommer krypa fram på vägarna för att hinna med planeringen och överblickandet. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar