lördag 8 oktober 2011

McHottie

Vissa människor blir ju bara snyggare med åren. Lite rynkor ger ofta karaktär och jag antar att man även får en annan glimt i ögonen som tyder på livserfarenhet. Ett exempel på detta är killen från Grey's Anatomy, Justin Chambers. Jag kommer nog alltid minnas honom från den urusla J.Lo-filmen The Wedding Planner där han spelade tönten Massimo.




Då hade han ändå en modellkarriär bakom sig. Men han är bra mkt hetare nu, med några år på nacken och som alfahane i Shonda Rhymes sjukhusserie.



Hello Doctor!
Jepp, sån här viktig tankeverksanhet ägnar jag mig åt strax innan läggdags. Det är nog hög tid för mig att börja dejta kanske... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar