tisdag 4 oktober 2011

Gottigt värre

Här kommer dagens middagstips.
Inte särskilt GI-vänlig men just idag så skiter jag i det. Jag gjorde en italiensk kycklingpasta som Arlas matapp tipsade om. (Vad skulle jag göra utan den?) Det var första gången jag provade den och det blev så löjligt gott! Ni borde verkligen testa den.


Jag gick förresten på afropasset idag. Är riktigt nöjd med det för jag hade ju som jag nämnt tidigare verkligen ingen lust och när jag väl kom dit så visade sig att instruktören var en riktig nazi som fick oss att känna att vi levde. Men det var kul ändå. Sen åkte jag och handlade mat, som vägde sjukt mycket och släpade hem allt det plus tunga träningsväskan. Väl hemma började jag städa och laga mat samtidigt. Blir alltid lika chockad när kroppen håller kan jag lova. Det har varit en ganska så produktiv dag ändå med tanke på hur viljelös jag känt mig. Snart ska jag avsluta dagen med lite pilates och sedan läsa lite teori. Varför inte liksom?

1 kommentar: