tisdag 11 oktober 2011

Hey girl


Nä hörni, början på den här veckan har inte alls varit särskilt bra. Jag har känt mig lätt nedstämd idag men jag vet inte riktigt varför. Idag hade jag tre körlektioner och de gick mycket bättre än igår men jag måste nog ändå pressa in ytterligare fem lektioner innan uppkörningskontrollen som är om två veckor på mitt redan tajta schema. Vet inte hur vi ska lösa det här. Det enda som glädjer mig med det här körkortshelvetet är att en tjej som utbildar sig till körlärare och som åkte med oss på en lektion tyckte att jag var väldigt duktig på växla. Mjukt och fint liksom. Alltid nåt.

Så. För att ändra på denna negativa spiral tänkte jag dela med mig av sånt som gör mig glad. Vill inte negga mer. Här kommer mina tre ljusglimtar för dagen.


Dagens länk:
Ni borde verkligen kolla in Fuck Yeah! Ryan Gosling om ni gillar honom lika mycket som jag. Små lolmoments i vardagen.





Dagens ha-begär: 

Ok, så jag kan inte få Mr Ryan Gosling himself, men den här tekannan då? Alltså, jag DÖR. Varje testund vore en lycklig stund. Från incrediblethings.com



Dagens låt: 

Jag har faktiskt inte hört originalet men det behövs inte för den här remixen är så äckligt bra. 


Så vad säger ni? 
Ska vi ge den här veckan en ny chans att skärpa till sig?

1 kommentar: