tisdag 11 oktober 2011

Sometimes everybody cries

Jag vill ägna några rader till två av mina närmaste vänner som har det tufft just nu. Mina två tappra, underbara hjältar, det kommer bli bättre. Fokusera på det som är bra här och nu, även om det inte är lätt. Det är förstås enkelt för mig att säga eftersom jag inte behöver gå igenom det ni gör. Om det fanns något jag kunde göra för att underlätta för er så skulle jag göra det utan tveka. Men ni kommer ta er ur det här. Jag beundrar er båda så mycket som inte klappar ihop när vinden blåser hårt. Håll ut. Jag vet inte var ni hämtar er styrka ifrån men håll fast vid det. Det är er räddare i nöden. Tänk på att ni inte är ensamma i det här. Ni finns i mina tankar hela tiden.


Love you. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar