onsdag 1 februari 2012

Du måste ta mig någon annanstans

Hur stört är det inte att det redan är februari? Helt galet ju.
(och hur stört är det inte att jag inleder det här inlägget med att prata om tiden som flyter förbi??) Jag har hamnat i en slags ofrivillig skrivkramp. Har inget jag direkt vill dela med mig av. Jag går mest runt och är så trött igen. I måndags var jag och tränade SatsCorePuls och i vanliga fall brukar jag tycka att det passet är asjobbigt men eftersom jag aldrig tog ut mig så blev jag knappt svettig. Min träningslust är med andra ord fortfarande på vift. Så istället för att försöka fylla ut raderna med en massa annat ointressant dravel (ping min kroppsnoja) får ni den här fina remixen av Jonathan Johanssons Stockholm tills jag har något roligare att komma med. Den duger jäkligt bra den med.







Ett annat tips btw är om ni ska på bio så passa på att se Mission Impossible: Ghost Protocol. En actionrulle som gjord för biosoffan och som faktiskt var riktigt bra. Jag älskade verkligen varje sekund av den filmen. Slut på meddelandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar