torsdag 9 februari 2012

But now I'm stronger than yesterday

Här sitter jag och dricker mitt gröna te. Skoja bara.
Idag körde jag Afro för första gången på länge (jag är så jäkla hooked!) och har därmed tränat två ggr denna vecka. So far so good. I morgon ska jag ge mig på Shape tänkte jag. För den icke Sats-invigde så är det en styrketräningsklass. Alltså, jag fasar redan. Men jag måste. Märkte idag under afropasset att jag numera fått upp flåset så pass att jag knappt behöver ta pauser längre. I höstas kippade jag efter andan redan efter uppvärmningen. Rätt häftigt att se vilka framsteg man har gjort och vad ens kropp klarar av. Speciellt för mig som varit så svag så länge. Så nu måste jag ge upp stödjhulen och utmana mig själv med styrketräning. Jag ska bli en riktigt stark chei. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar