torsdag 23 februari 2012

Ett kort inlägg innan jobbet

Det blev ingen cykel och core för mig i morse pga för lite sömn (tack jamande Alfonsjävel som höll mig vaken hela natten) och värkande knä. Har tappat motivationen lite tror jag? Känns jättetråkigt iallafall. Vill vara sådär superpepp som jag var för två veckor sedan. Men det är väl det som är själva utmaningen, att kämpa på när huvudet stretar emot. Kan bara konstatera att det förmodligen bara kommer bli träning två gånger denna vecka. Aja, man har väl sina dalar ibland helt enkelt. Huvudsaken är väl att man kommer upp igen. Är väl lite allmänt småless på det mesta egentligen. Jag skulle verkligen behöva sova ut! Är så sjukt trött hela tiden och då är det svårt att ha ett jämnt humör. Well, jag lär ju få tid för det på sjukhuset om man säger så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar