tisdag 28 februari 2012

Värdelös

Just nu känns det inte alltför kul att vara jag. Jag misslyckades med min andra uppkörning idag och det svider verkligen. Men jag kan bara hålla med inspektören. Vid ett tillfälle var jag helt lost så det blir bara att öva på det som inte gick bra. Plus att min parkering och backning är grym nu och ni ska bara veta vilka svårigheter jag haft med det. Dom fixade jag på två timmars körning i helgen, då föll verkligen bitarna på plats. Det borde vara bevis nog att det inte är omöjligt utan att jag kommer lära mig allt det här också. Det jag ska träna på nu är inte alls lika jobbigt, dvs döda vinkeln och placering. Fast det är klart man blir besviken. Jag vill ju bevisa för alla andra att jag kan vilket inte är en bra inställning. Fuck alla andra! Sen när jag väl får körkortet så ska ju jag ansvara för mina handlingar så då är det jävligt bäst att jag vet vad jag gör. Kan inte skrika på bussen så jag avreagerar mig här: FAAAAANKUUUKHELVETESJÄVLAAS!!!!

Vet ni vad som stör mig mest av allt egentligen? Förutom att jag känner mig värdelös, att jag förmodligen måste göra om teorin för att det inte finns några lediga uppkörningstider innan teoritiden går ut och alla pengar det kostar? Att jag måste åka tillbaka dit och öva. Hejdå träning, hejdå fritid, hejdå liv. Ja så känner jag. Men jag får lära mig att balansera allt det där. Och i morgon blir jag inlagd igen. Nej, det är inte alls kul att vara jag just nu. Men hey, jag gråter iaf inte. Alltid nåt. Hör du det lilla körkortsjävel, jag ger inte upp. Du ska fan min bli min!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar