söndag 26 februari 2012

Helgmyyyzzz

Vilken underbar slapparhelg jag har haft hos min kära mor. Jag har suttit barnvakt, gått promenader, övningskört och tittat på film. Eller snarare, jag tittade på en tredjedel av The king's speech i mammas sovrum på TV, sen dundrade föräldrarna in i rummet och ville sova. Så i kväll måste jag hyra den igen för det lilla jag såg var så vansinnigt bra. Älskar Colin Firth! Den här helgen har jag ätit non stop och inte tränat något sen i tisdags. Det har mest berott på att mitt knä inte har känts helt ok sen i tisdagens DanceAeroibcs-pass men också för att jag haft problem med huvudvärk och bihålorna. Men det är lugnt, jag trivs bra med livet ändå. Min vanliga söndagsångest är på semester. I kväll ska jag njuta av en kopp te och dessa kakor. Ny vecka på måndag, nya tag. Eller nåt.

Hur har er helg varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar