måndag 27 februari 2012

Så ängsligt

Gjorde nyss det där Ljung-testet som jag sett på ett antal bloggar på senare tid och jag kan bara konstatera att svaret blev läskigt likt. Herregud så träffsäkert! Och med facit i hand kan jag lika gärna ta livet av mig, eller nåt. Det finns ju typ inget positivt med min personlighetstyp.


ISFJ - "Conservator". Desires to be of service and to minister to individual needs - very loyal. 13.8% of total population.
Take Free Jung Personality Test
Personality Test by SimilarMinds.com

Mera ISFJ:


ISFJ = bunch of pussies. Det är vi 13,8% av befolkningen kommer vara dom som dör ut först. Kan dock inte låta bli att skratta åt karriärsförslagen för det är verkligen allt det jag INTE ville pyssla med. Ok, health educator lät inte alltför dumt men då kanske jag ska se över min egen hälsa först. (Ping helgen.) Men jag vill ju hellre vara en författare eller rock star framför lärare vilken dag som helst i veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar