måndag 20 februari 2012

Träningsupdate

Idag vaknade jag verkligen på helt fel sida av sängen. Har känt mig lite låg de senaste dagarna men idag kom äntligen förklaringen: hej mensjävel. Kände mig alldeles tom på morgonen och jag har varit så vansinnigt trött hela dagen trots relativt god natts sömn. Efter jobbet fick jag springa till träningen tack vare försenade tåg och hann hämta ut min passbiljett en minut innan den delades ut till någon annan. 


Så här ser min planerade träningsvecka ut:
Måndag: Zumba
Tisdag: Danceaerobics
Torsdag: 30 min Cykel och Core
Söndag: Zumba eller Bodybalance


Jag funderar på att klämma in ett pass på lördagen också men jag borde verkligen bara ägna den dagen åt att övningsköra. Dock är risken att det inte blir av då min handledare ev kommer vara bakis så jag kanske får träna då istället för söndagen. Ja, vi får se helt enkelt. Det kanske rentav bara blir tre träningstillfällen denna vecka. Men det är hyfsat bra det med antar jag. 


Det här är jag idag förresten.


från nataliedee.com

1 kommentar:

  1. Den bästa träningen är den som blir av vännen! Oavsett en gång eller 3 gånger! Och hinner du "endast" med 3 gånger, stanna lite extra innan eller efter ett av dem passet och kör lite extra, det i mina ögon räknas som ett fjärde pass! :) Man får inte glömma att tänka på vad man faktiskt GÖR och inte bara fokusera på vad man inte GJORDE. :)

    SvaraRadera