lördag 18 februari 2012

Lördagsupdate

Igår hade jag tänkt åka hem direkt efter jobbet för att orka med att gå upp tidigt idag på morgonen och träna Shape och sedan åka till mamma för att övningsköra. Istället slutade det med att jag jobbade över och sedan åkte hem till en kollega som bjöd på nybakad blåbärspaj, morotskaka, vin och en hel del prat. Hur trevligt som helst. Jag var inte hemma hos mig förrän vid två och somnade inte förrän halv fyra, så det var aldrig tal om att gå upp tidigt för att styrketräna. Bokade sedan in mig på ett senare pass, men eftersom min höggravida kusin är på besök från Växjö struntade jag i det och umgicks med henne en hel dag på stan istället. Som ni förstår blev det ingen övningskörning heller. 


Så nu har jag bokat in mig på ett nytt pass i morgon efter jobbet. Tanken är att jag ska köra Bodycombat men då jag har rätt så högt reservnummer finns det en risk att det inte blir av. Håll nu tummarna för mig att jag kommer in så att jag uppfyller min plan om att träna fyra gånger denna vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar