måndag 6 februari 2012

Måndag

Den här veckan tänkte jag utmana mig själv och försöka träna fyra gånger. Jag har redan klarat av ett svettigt Zumba-pass i kväll. Vet inte om träningssuget är tillbaka, men då jag även var och tränade igår trots lördagens utgång så känns det som att det går åt rätt håll i allafall. 

Nog om det. Idag smet jag in på H&M och provade lite kläder. Hörni, jag behöver verkligen uppdatera min garderob. Jag "behöver" mer färg och lite mer klassiska plagg, dammit! Har egentligen inte råd att shoppa nu men den här stickade tröjan kunde jag inte motstå. Det bara skrek Leslie om den.


Framöver ska jag leva efter devisen en in, två ut. Jag har ju sen i höstas pratat om en rejäl garderobsrensning men inte kommit till skott så det är ju verkligen passande. Men vad som åker ut får jag ta i morgon. Just nu ropar kudden efter mig.

1 kommentar: