lördag 28 januari 2012

Helgpepp








Igår hade jag en kund som ville att jag skulle vara smakråd. Hon hade dragit på sig en riktigt snygg outfit som blottade hennes armar och hon ba "ser inte jag ut som en gladiator nu?" medan allt jag kunde tänka på var att jag skulle kunna mörda för att se sådär fit och muskulös ut. Älskar vältränade armar på såväl chicks som dudes. (Observera att med vältränade armar så menar jag inte Madonna-armar. Geez, that shit just cray.) Men istället för att mörda blir det att släpa sig till gymmet för att dansa lite zumba på min enda lediga dag innan ett sexdagars jobb-maraton tar vid. Har ingen lust idag heller men man måste ju börja nånstans. Snart måste jag klämma in lite styrketräning också för att jag ska börja märka av nån skillnad. Kroppen vänjer ju sig väldigt snabbt vid träning och det börjar verkligen bli hög tid att utmana mig själv. Men som jag hatar att lyfta skrot! Plus att jag blir lite rädd för alla snygga, fita människor som alltid ska gå alla dom passen. Man känner sig lite lätt missplacerad. Hej, här kommer degklumpen liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar