måndag 2 januari 2012

Nytt i garderoben

Det blev det inga paljettleggings till nyår då jag inte hade tid att ränna runt i affärer. Men jag hann in på H&M dan innan nyårsafton och kom hem med något snarliknande, om inte rentav bättre än ett par leggings: ett par metallicfärgade byxor! Köpte dom medvetet i storleken lite större då jag tycker att det är snyggt när det blir en lite slappare look. Känns så uppklätt annars och det är ju knappast jag. Idag kom även mina kängor med posten


Här står jag i mitt vardagsrumshörn i mina silverbraxor och nya Dr Martens. Helt vanligt.

Snygg även i hallen.

Byxor 299 kr, H&M. Kängor Dr Martens 1460, från La Redoute.

Så hur var er nyårsafton? Själv firade jag in det nya året med trevliga människors sällskap, trerätters middag, bubbel, Jepoardy på nätet och spontan congaline-dans. Riktigt kul men mindre roligt dagen efter då jag var bakis ända in på eftermiddagen. Ni vet, när man ligger där med huvudvärken och lovar att AAALDRIG dricka mer ("jag svär, inte EN droppe!") för det är så ovärt. Som man brukar inleda nya åren med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar