lördag 7 januari 2012

Oh James, my love for you is stronger don't you know?

Just nu sitter jag och kollar på Your Highness. James Franco hörni, hur stilig får man bli egentligen? Och eh, intressant? Han är inte bara skådis som spelar både högt och lågt såsom i blockbusters som Spiderman, smalare filmer som 127 hours, stonermovies som nämnda Your Highness men också som såpaskådis i långköraren Generel Hospital. Han är även ett matematiskt snille enligt IMDB och har även gjort en mindre musiksatsning under namnet Kalup and Franco. Vilket inte alls låter särskilt bra, men om ni ändå är nyfikna så kan ni kolla in eländet här.




James för Candy Magazine. Foto av Terry Richardson.

Intressant snubbe indeed. Att jag gör detta inlägg säger väl en hel del om hur bra jag tycker Your Higness är hittills...Aja, tillbaks till filmen då.


Update:
Åh så jävla dålig den var!! Blir arg på mig själv som inte lyssnade på brorsan som faktiskt sa att Your Highness var usel. Jag brukar gilla töntig kiss och bajs-humor men neej, den här var verkligen inte bra. Blir lika lack varje gång jag betalar för att se en film som visar sig vara dålig. (Blir nästan lika sur som när jag beställer mat som inte är gott. Nästan.) Inte ens James kunde rädda den här filmen. Så till alla som läser detta: se den för guds skull inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar