fredag 20 januari 2012

Miss smarty pants


JAG KLARADE TEORIPROVET FÖR KÖRKORTET!!
På första försöket och med god marginal dessutom! Åh, ni anar inte vilken pärs den här senaste veckan har varit. Igår nådde den kulmen då jag grät i min körlärares bil för att allt gick åt helvete hela tiden. Kände mig sämst och som den största idioten av alla som absolut inte förtjänar körkortet. Jag behövde verkligen det här för självförtroendet. Jag kan ju tydligen!


Vaknade i morse och var alldeles svullen om ögonen efter allt gråtande från igår och mitt hår är fettigare än nånsin då jag helt enkelt glömt bort att tvätta det i veckan och jag hann inte göra det innan provet. *Mmm, superfräscha tjejen* Så tio år framöver ska jag legitimera mig med ett kort där håret är som en hjälm och mitt ansikte är alldeles uppsvullet. Nu fattas bara min svåraste del: själva uppkörningen. Men men, den dagen den sorgen. Idag ska jag njuta av att jag var så duktig genom att köra ett par omgångar tvätt, sen väntar bio med bror.


Fy fan vad jag är bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar