lördag 7 januari 2012

Gina Tricot Active Sports

Som de flesta av er redan vet har Gina Tricot börjat med en sportlinje. Träningskläder är något jag har börjat använda en hel del av som nybliven träningsfrälst och jag har börjat lessna på att alltid se så trist ut på gymmet. Det är väl då man borde vara som allra snyggast, för att motivera sig själv? Gina Tricots träningskläder är färgstarka, snygga och till riktigt bra priser! Kolla in mina favoriter nedan.

Sanna seamless top, 79 kr.
(Finns i fyra färger och jag vill ha alla. Priset you guys!)


Gun Leggings, 149 kr.
Maj Topp, 99 kr.
(Vill ha den i alla fyra färger som finns.)
Daniella shorts, 99 kr.

Ingrid zip jacket, 299 kr.

Alla bilder kommer från Gina Tricot. Kläderna finns att köpa online och i utvalda butiker. Jag ska nog förbi en butik idag och klämma och känna lite på dom. Förhoppningsvis sitter de lika skönt och är funktionella som de är snygga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar