måndag 19 mars 2012

120319

Förlåt att jag skryter, men för mig är det här så jäkla huge! Äntligen kan jag ta på allt mitt hårda slit och ångest. Kommer nog sitta och beundra mitt kort i ett par dagar framöver, haha. Inte min nuna måste jag dock tillägga, även om det här är en förbättring mot NID-kortet. 


I söndags hade jag tänkt träna bodypump för första gången men då knäna gjorde ont (och med en gnutta bakfylla) så fick jag hoppa det. Istället satt jag i bilen medan bror övningskörde. Rätt roligt att sitta där och minnas hur det var när man själv var en newbie. Han är mycket duktigare än vad jag var när jag precis började, by the way. Sen åkte vi till mamma och åt kärleksmums och tittade på South Park och Avatar. Det var skönt att få slappa efter lördagens utgång. Så sammantaget blev det bara tre träningstillfällen förra veckan. Men för att vara tillbaka efter två veckors uppehåll så är det inte alls så dumt. Så här ser veckans träningsplaner ut:
Tisdag: Bodybalance
Onsdag: SH'BAM
Torsdag: Afro (Äntligen!!)
Fredag: Bodypump (gråter redan)
Söndag: Bodycombat eller vila


Lite mer utmaning den här veckan alltså, men jag tror jag är redo för det. Hur mycket jag än älskar danspassen så börjar det bli dags för lite tuffare träning. Håll nu tummarna för mig att jag orkar upp till morgondagens träningspass som börjar sju på morgonen!

1 kommentar: