fredag 2 mars 2012

Fina fredag

Idag har jag fått två skäl att vara riktigt glad denna fredag.

1) Jag är äntligen på väg bort från sjukhuset! Allt känns riktigt stabilt, inget som gör ont eller så. Dock kommer jag vara sjukskriven i 10 dagar och får inte utföra några tunga lyft eller träning under dessa dagar. Mindre kul men samtidigt vill jag inte riskera någon blödning så jag får helt enkelt ta det lugnt. Promenader tills jag kräks får det bli. Huvudsaken är ändå att allt känns bra hittills och att jag slipper vara kvar på sjukan.

2) Jag blev uppringd från trafikskolan och fick en ny tid för uppkörningen innan tiden för teoriprovet går ut. Så jäkla underbart!!! Så till helgen blir det att köra bil en masse.

Egentligen skulle det här ha varit min jobbarhelg men det blir det ju inget med så bye bye flos, buhuu! Och då jag knappast är i tillstånd för att festa så får jag väl hyra en massa film och läsa böcker så jag har något att göra när jag inte promenerar eller övningskör. Som om jag skulle jobbat helg mao. Har ni några tips på vad man kan titta på/läsa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar