tisdag 6 mars 2012

Jag klarade det!!!

Jag kan fortfarande inte ta in att jag tog körkortet idag. JAG!! Som för mindre än sju månader sedan var livrädd på riktigt för trafiken och som misslyckats med två uppkörningar. När inspektören sa att jag var godkänd trodde jag han drev med mig. Nä jag kan fortfarande inte förstå det. Kanske blir det mer verkligt när jag fått hem mitt riktiga körkort och inte behöver åka runt med det här pappret som jag fick från inspektören och leget. I morgon kan jag börja köra på egen hand, utan körlärare, utan handledare, ingen övningskörningsskylt, alldeles solokvist. SÅ SJUUUUKT!!!!

Så nu kan jag bocka av det från min bucket list. Klarade jag det här så kan jag ju tydligen så jävla mycket mer. För det har verkligen inte varit lätt. Jag har fått kämpa som fan och jag är så vansinnigt stolt över mig själv. Så vad blir nästa mål då? Det får tiden utvisa men först ska jag verkligen njuuuuta av den här stunden. Way to go me!!!

1 kommentar: