onsdag 7 mars 2012

Jag hjärtar min hårmunk

Idag var jag ute på min första jungfruresa med bilen. Jag åkte tillsammans med mamma och hämtade hennes vänner, sedan åkte vi till stan och lunchade. Jag tror att alla dom darrade lite på manschetten men jag hade koll. Sen skjutsade jag tillbaka alla och åkte hem till mor. Jag kan fortfarande inte fatta att jag får göra det här! Är fortfarande lika nervös som vanligt och det blir inte bättre av att ha sin mamma bredvid sig som till en början var väldigt handlingsberedd med handen ovanför handbromsen. Men se det behövdes inte, för bortsett från nåt motorstopp och att jag till en början höll ut lite för mkt mot kanten så gick det skitbra. Jag tycker själv att jag körde lugnt, mjukt och sansat. För med handen på hjärtat, jag gillar egentligen inte att köra bil. Jag tycker fortfarande att det är lite läskigt och är rädd för att begå misstag. Men det är väl vanligt antar jag. I'll live and learn liksom. Så under tiden jag är här får jag försöka köra så fort tillfället dyker upp.

Men nog om körning nu, det jag egentligen ville prata om i det här inlägget var min hårmunk som jag köpte på H&M för nån vecka sen. Alltså, den är min blivande räddare i nöden. Jag har ju typ bara tre hårstrån på skallen och jag kan ändå använda den och det ser ut som jag har asmycket (nåja) hår. I love it!

PS. Fråga mig inte hur jag fick till min hunchbackpose. DS.

1 kommentar:

  1. SNYGGT!!! Jag vill också ha! :) Finns det nån bra för slingat blont hår? Inte lika lätt för oss med olika färger i håret jueeeee :P APfint iaf på dig!

    SvaraRadera