måndag 12 mars 2012

Gimmie gimmie gimmie



Idag släpade jag mitt mycket trötta as till gymmet och Zumbapasset, trots noll pepp, tom mage och förseningar på Roslagsbanan. Det gick oväntat bra! Trodde flåset skulle ge upp efter halva passet men den hängde med hela passet igenom. Damn straight! Allt tränande har lett mig till denna stund, att jag kan göra ett uppehåll på två veckor utan att behöva börja om från noll igen. Riktigt härlig känsla. Tänkte därför bjussa på den här låten, för den körde vi på passet. Alltså GAAAH! Är helt död men får ändå lust att ställa mig upp här i vardagsrummet och köra järnet igen. 

Nu valde jag den icke officiella videon då dansen i den gjorde mig lite generad, haha. Jag skulle aldrig kunna dansa såhär ens om jag dansade Zumba och Afro dagligen. Fast jag måste erkänna att det vore så jäkla coolt att kunna./ MVH Miss Kylskåp.

1 kommentar:

  1. U go girl! Men duuuu inge mer tränande på tom mage!!! Sämsta ever! Tre skedar keso eller kesella MINST innan, och det hinner man, och det får man inte håll av :) Eller ha alltid nötter i gymväskan för att kunna proppa i dig en näve på vägen till gymmet! :) *Mamma-Nina*

    SvaraRadera