tisdag 20 mars 2012

Ingen disciplin

Tror ni jag kom upp till morgonens träning eller? Jag hade så svårt att somna igår fast jag var så löjligt trött. Jag tror att en av anledningarna till att jag inte känner mig utvilad trots tillräcklig sömn är att jag inte sover tillräckligt "djupt". Jag har många, intensiva drömmar nuförtiden om allt mellan himmel och jord. Jag hade nog fortfarande sovit om det inte vore för att min läkare ringde och väckte mig. FYI, hon kunde gott ha ringt mig vid sex så hade jag kanske kommit iväg på träningen. Men hursom, hon berättade att resultatet från njurbiopsin kommit in och att de såg ut ungefär som väntat, att de var på läkningsvägen. Dock har jag fortfarande för mkt äggvita i urinet så  jag ska få en ny medicin som ska åtgärda det men det kommer medföra att jag får sänkt blodtryck. Eftersom jag redan har så lågt blodtryck så hon var noga med att påpeka att jag måste dricka ordentligt med vatten. Sen ska jag sätta in plaquenil igen, sänka kortisonet (YAY!) och sluta med järntabletterna då mina värden ser så pass bra ut. Sen berättade hon att jag troligen måste göra en ny njurbiopsi om ett halvår för att kontrollera om inflammationen blivit bättre. Fy fan. Men nu vet jag åtminstone vad som väntar mig. Med dom ny medicinerna så hoppas jag att jag blir lite piggare, slutar få ont i smålederna och att jag slutar tappa så jäkla mycket hår. Det hoppas jag verkligen. Annars kommer jag ringa och terra henne innan det bokade läkarbesöket i maj.


Nu ska jag se till att göra det bästa utav den här dagen och det gör jag tillsammans med den här låten som jag och Gaby dansade till som galningar l i lördags. Call us club gorillas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar