torsdag 22 mars 2012

Det bor ett litet troll i alla

Det där hatet som ligger och frodas bland folk och som får ventileras på nätet i form av kommentarsinlägg och diverse debattforum. Där folk kan spy ut all sin galla i sin trygga anonymitet. Det får mig att aldrig vilja engagera mig i nånting igen. Nånsin. Så fort man försöker "hänga" med i någon form av debatt så ska hatet visa sin fula nuna. Det är den som hörs och syns mest. Jag förstår inte. Bara för att någon är oliktänkande så får man säga vad som helst till denne?? Hoppas att hen ska bli våldtagen, mördad, alla dessa hot och personangrepp. Helt obegripligt vad folk kan balla ur. Jag tappar fan hoppet om mänskligheten. Människor kan vara så fullständigt jävla vidriga.


Nej nu ska jag gå iväg och afrodansa bort min irritation över sucky människor och lön som knappt täcker alla räkningar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar