lördag 10 mars 2012

If love is a poison cup, then drink it up


Den här har gått på repeat hos mig idag för det är en sån dag idag. Vad kul det är förresten att komma hem och längta efter att få se sitt kära körkort, bara för att mötas av två brev i hallen. Den ena är en faktura på 230 kr i tillkverkningskostnad och den andra är en avi från posten i fucking jävla Globen. Riktigt kul, verkligen.


Känner att det är något lurt på gång, jag har till och med orden för dom, men ikväll väljer jag att dränka dom tankarna med en flaska bubbel tillsammans med trevligt sällskap och mellon. Ja, ikväll ska jag titta på den för Loreen tävlar och om hon inte vinner så kommer jag käka upp en hel hattfabrik. Nåt annat finns inte på kartan. Kom igen nu Sverige, skicka det bästa (det enda tänkbara!) alternativet till ESC.
Du kammar hem detta tjejen! Bild lånad härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar