lördag 28 april 2012

Smash



Igår fick jag äntligen (ÄNTLIGEN I TELL YOU!) efter månader av längtan, se The Avengers. Och den levde verkligen upp till förväntningarna. Mark Ruffalo har alltid varit något av en favoritskådis och det är härligt att se att han även kunde axla en sån här roll så perfekt. Jag har alltid tyckt om Ang Lees version av Hulken men mindre bra om den med Edward Norton. Skönt att se att det gröna monstret fick återupprättelse tillsammans med Mark. Sen ska vi inte glömma alla andra. Thor, Captain America, IRON MAN. Love love love! Nästan så att jag är sugen på att se den igen. 


Hörni, nu är det äntligen min lediga helg. Känns som om det var sjukt länge sen sist jag var ledig en hel helg och dessutom ska hitta på nånting. Jag hade tänkt träna Zumba idag men jag orkar. verkligen. inte. Jag vill inte passa tider nu när är jag äntligen är ledig. Istället ska jag köpa lite rosé inför ikväll då vädret verkligen bjuder inför det och sen strosa runt lite på stan och kanske köpa något nytt. Vad har ni för helgplaner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar