onsdag 25 april 2012

Tisdagsmat

Igår var jag duktig sett till det faktum att en kollega bjöd på hembakade rabarber -och jordgubbsrutor (vi borde lätt vinna SM i fika) och som alla sa var som en bit av himlen, men jag åt inte en bit. Stoltet jag känner. Gottet ska jag försöka spara till helgen. En till anledning till att jag vill ge mig själv en guldstjärna är att jag drack 1 liter vatten vid sidan av måltidsdryckerna. Jag som är sämst på att dricka.


Frukost: samma som i måndags
Lunch: bulgursallad med lax, 2 skivor pumpabröd med smör
Mellis: Ett äpple, några klunkar One meal
Middag: 2 stekta ägg, te, rågbröd med smör, lite russin, nötter och hallon

Ja, jag ser själv att jag äter väldigt mycket bröd. No need to point that out. Men ett steg i taget hörni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar