fredag 13 april 2012

Let's go!

Ska snart bege mig iväg på ett bodypump-pass med Gaby och Jennifer. Är totalt jävla opepp. Men jag ska släpa mig dit ändå, ska trotsa tröttman och värken i nacken. För idag är det exakt tre veckor sen jag tränade sist riktigt hårt och det känns som för var dag som jag inte tränar så växer jag flera centimeter runt midjan. Ja, jag fattar ju själv att det inte är så (duuh!) men jag måste tänka så för annars skulle jag aldrig träna nånsin. Gillar inte alls den utveckling som har skett med min träning. Just nu befinner jag mig där jag var för ett år sedan när jag sköt upp varje träningstillfällen så de blev lika med noll. Så jag måste se till att komma upp på hästen igen, för jag är livrädd att fastna i latmaskträsket igen. Min kropp mår ju bra av att träna! Jag får nog börja med att nöja mig med att träna två gånger i veckan i ett par veckor för att sedan trappa upp det igen. Jag måste hitta glädjen igen för just nu kan jag komma på tusen andra saker som är roligare än gymmet.


Så jag försöker ladda inför pinan med den här låten. Men ååååh vad jag är osugen. Tur för mig att jag har två som väntar på mig på gymmet.




Hmm, den första videon jag la upp var det nåt skumt avbrott mitt i låten, så ni får en ny här istället. Mucho bättre. Annars hittar ni ju alltid den på Spottan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar