onsdag 18 april 2012

Team maila

Nu vet jag att det här är en long shot men jag provar ändå: nu är det så att jag har ett bankkort hos Swedbank vars chip börjar bli dåligt och plasten är nästan helt avskavd på den så den kommer gå sönder vilken dag som helst. Hur gör man för att få hem ett nytt? Går det att beställa via internetbanken? Hur gör man då isåfall? Annars måste jag ringa dom i morgon och jag hatar att behöva ringa. Att smsa eller maila är helt klart mer min grej. Idag bokade jag både tandläkare och kiropraktorn som jag aldrig varit hos tidigare för att det gick att göra det via internet. Dagens teknik, I love it! Annars hade jag nog dragit mig för att göra det med. Men jag måste verkligen ha ett nytt bankkort typ igår så jag får inte skjuta på det mer.


Min nackspärr sitter fortfarande i förresten. Jag kan försiktigt vrida på huvudet och jag kan lyfta på armen. Det är betydligt bättre idag än i måndags men då och då gör det riktigt jävla ont i nacken, speciellt när jag försöker böja huvudet upp eller ner. Jag har varit hemma från jobbet i två dagar nu och jag skulle vilja vara hemma resten av veckan men samtidigt är min ångest över att jag inte är på jobbet större, så jag ska göra ett försök i morgon. Med kroppen laddad av värktabletter. Hence det kommande besöket hos kiropraktorn. Även om vartenda liten cell i mig dör av tanken på att något i mig ska knakas på plats. 


Håll tummarna för att jag mår mycket bättre i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar