söndag 22 april 2012

Let's do this again

Efter att ha hört mig för har jag fått veta att jag visst inte är ensam om att vara allmänt less. Tråkigt att det ska behöva vara så men samtidigt så är det ju lite skönt att veta att det inte är jag som håller på att bli knäpp. 
Igår var jag iväg och tränade för första gången på åtta dagar och då var jag ganska försiktig för jag har fortfarande problem med nacken. Sen blev det en lite stressig brunch och snabbdusch för att sedan bege sig iväg på barnkalas då Ninas pojkar firade två hela år. Siiiick vad tiden går snabbt! En riktigt trevlig myslördag var det i alla fall. Idag har jag jobbat och varit galet snorig och nyst stup i kvarten. Jag misstänker att en förkylning är på gång men jag ska låtsas som ingenting. Jag måste komma igång med min träning igen. Känner mig så misslyckad för att jag tappat orken att försöka vara hälsosam. Jag bara äter en massa skit och är trött hela tiden. Har noll inspiration/ork till att vara duktig samtidigt som jag vantrivs i den här fettdräkten. Beach 2012 är nog ett jävligt avlägset och orealistiskt mål, men jag har ju resten av året på mig att bli fit. Därför tänkte jag skriva upp nästa veckas träningsmål för att sätta lite press på mig själv. Kanske hjälper det mig att komma igång igen?


Måndag: Bodypump
Tisdag: Danceaerobics + core
Torsdag: Zumba
Lördag: Zumba (kan tänka mig att byta ut detta pass mot nåt annat om någon har ett bättre förslag?)


Nu hoppas vi på att det här snoriga bara är på tillfälligt besök.

Så sant.

2 kommentarer:

  1. cykel och core på lördag? ;)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Ändrar det då.
    Men sen får vi börja träna i stan också... *hink hink*

    SvaraRadera