torsdag 26 april 2012

Hejdå matredovisningsbloggen

Jag kommer lägga ner det här matprojektet på bloggen. (Haha, så länge höll jag ut liksom.) Mest för att jag tycker att det är tråkigt som fan att skriva om och då kan jag tänka mig att det måste vara rena sömnpillret för er att läsa om. Men jag kommer nog fortsätta skriva ner mina matintag privat för att det är intressant för mig i alla fall att veta vad det är jag äter egentligen och det peppar mig att inte äta godis eller andra onödigheter på vardagarna. Tre dagar utan godis är det längsta jag hållt mig från på länge ska ni veta. Så vad kan jag då fått ut av det hela? Hittills har jag lärt mig att jag kanske tar lite för stora portioner och att jag äter alldeles för mycket bröd. Men det var jag ju redan medveten om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar